Tematyka Konferencji
Czym jest CSR?
Uczestnicy konferencji poznają od podstaw czym jest CSR – jaka jest geneza powstania tej idei, etapy jej rozwoju oraz obszary społecznej odpowiedzialności.
Czym jest CER – czyli ekologiczne korzyści dla biznesu
Biznes społecznie odpowiedzialny i ekologia to połączenie idealne. Jak ekologiczny wizerunek firmy wpływa na konkurencyjność na rynku?
Czy warto wykorzystać potencjał ekologiczny firmy w działaniach marketingowych?
Ekologiczny wizerunek a konkurencja
Postaw na ekologię i wyprzedź swoją konkurencję.
Jak przygotować efektywną strategię ekologiczną?
Na jakich działaniach skupić siły by oprócz środowiska zyskiwał biznes?
Badania CSR w polskich przedsiębiorstwach
Jak wiele firm wykorzystuje w swojej strategii CSR?
Jakie są najczęstsze działania?
Przedstawimy aktualne wyniki badań poparte praktycznymi przykładami.
Raportowanie w ramach CSR
Jaki jest cel raportowania i czy ma ono znaczenie?
Najlepsze raporty w Polsce – praktyczne przykłady.
Korzyści wynikające z zaangażowania firmy w ideę zrównoważonego rozwoju:
- działania wizerunkowe,
- pogłębianie relacji z interesariuszami,
- zwiększanie konkurencyjności i efektywności,
- wzmocnienie zaangażowania pracowników,
- wzrost innowacyjności,
- kształtowanie świadomości ekologicznej konsumentów,
- ograniczenie ilości powstających odpadów.