Cel Konferencji
Celem konferencji jest wskazanie praktycznych narzędzi dochodzenia do biznesu społecznie odpowiedzialnego (z ang. CSR – Corporate Social Responsibility) ze szczególnym uwzględnieniem ekologicznej odpowiedzialności. Pokażemy skuteczne działania CSR, w które warto zainwestować i zaangażujemy w nie uczestników.
Dlaczego warto być firmą odpowiedzialną społecznie – jakich korzyści biznesowych możemy się spodziewać?
- Co zrobić, by nie trzeba było wybierać między odpowiedzialnością społeczną a zyskiem?
- Czy ekologiczna strategia to sposób na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej?
- Jakie ciekawe kampanie społeczne możemy przeprowadzić z korzyścią dla środowiska i wizerunku naszych produktów i usług?
- Jak CSR wpływa na postrzeganie firmy?
- Czy warto raportować o swoich działaniach ekologicznie odpowiedzialnych?
- Czy polscy przedsiębiorcy dostrzegli potencjał w idei CSR? Jak to wygląda w innych krajach?
- Jaka jest przyszłość CSR w kontekście zrównoważonego rozwoju?
- Czy ekonomia środowiskowa będzie siłą napędową rozwoju koncepcji CSR w nadchodzących latach?
- Jak dobrać program działań CSR pasujący do potrzeb firmy?
Podczas konferencji wraz z praktykami i wybitnymi naukowcami z dziedziny CSR będziemy próbowali znaleźć odpowiedzi na powyższe pytania.